بابک

بابک

بابک

بابک

بابک

این جا برای این است که هر از چندی دلنوشته و یا خواسته ای را بنویسم. البته خالی از مطالب علمی هم نخواهد بود.

طبقه بندی موضوعی

۲ مطلب در مرداد ۱۳۹۳ ثبت شده است

۲۲مرداد

یکی از چیزهایی که تاثیر زیادی بر من گذاشته، مساله ی شیرین ازدواج هست. به نظرم رسید که بد نیست یه سری از نظرات و احساساتی که در این مورد دارم رو این جا بنویسم

به نظرم مساله ازدواج می تونه نقطه ی عطفی توی زندگی باشه و خوشبختانه یا متاسفانه خیلی از دوستانی که داشتم و خودم، از چنین جایی بوده که خیلی از تغییرات زندگیمون رو حاصل کردیم. می تونه از اون نقاط زندگی باشه که خیلی عجیب و شگفت انگیزن. طرف به این فکر کنه که هدفش از زندگی چیه، چه نیازی داشته که به چنین شخصی می تونسته علاقه مند بشه، اون شخص مقابلش چی داشته که باعث شده به این فکر کنه که می تونه در ادامه ی زندگیش باهاش باشه ( همراهش باشه، مالش باشه و ... ). به این جا برسه که واقعا می بینه که از این زندگی چی میخواد، چه عقایدی داره، چه مشترکاتی با شخص مقابلش داره. اصلا آیا در این حد بالغ شده که بخواد تشکیل خانواده بده. آیا کلا همه ی زندگیش طرف مقابلش هست، باید بهش برسه، رسیدن خیلی مهمه یا همراه شدن، همراه شدن چیزی هست که به صورت فیزیکیه یا می تونه یه جورایی دیگه باشه و ... .

بابک احمدی
۰۲مرداد

یکی از چیزهایی که اخیرا توجه من رو بیشتر به خودش جلب کرده، روابط بین فردیه. یعنی رابطه ی هر شخص با شخص مقابلش.

رابطه انتقال مفاهیم از یه شخص به شخص دیگره که می تونه کلامی باشه می تونه غیر کلامی باشه و هر چه دقیق تر و روشن تر باشه، میشه گفت که موثرتره، می تونه در سطح های مختلفی باشه و هر سطحی هم برای خودش زیبایی ها و زشتی هایی داره، مشکلات و خوبی هایی داره. ( روابط بین فردی می تونه خانوادگی باشه، می تونه عاشقانه باشه، می تونه دوستانه باشه و ... که اینجا منظور من بیشتر دوستانه است)

بابک احمدی